Pflüme Lied
mehr Info: DIE WAGESTADTER PFLÜME | FENSTERBILDER/MALVORLAGEN
Der Musikverein Wagenstadt spielt für Dich das Pflüme-Lied:
Unser Pflüme-Lied:
Wagestadter Pflüme sin unser Ideal,
Wagestadter Pflüme, so schallt's im ganzen Saal,
Wagestadter Pflüme, wie kann's denn anderscht si,
bi Pflümeschnaps un Räbesaft, do sin mer schtets d'rbi
bi Pflümeschnaps un Räbesaft, do sin mer immer d'rbi
An Fasent, do sin mer so luschtig,
un singe un tanze drufflos,
drum sin mer halt immer so durschtig,
un schinde un schaffe nit bloß.
Wagestadter Pflüme sin unser Ideal,
Wagestadter Pflüme, so schallt's im ganzen Saal,
Wagestadter Pflüme, wie kann's denn anderscht si,
bi Pflümeschnaps un Räbesaft, do sin mer schtets d'rbi,
bi Pflümeschnaps un Räbesaft, do sin mer immer d'rbi
Aktuelles:
Liebe Närrinen und Narren,
nach dem an der Verbrennung der Rauch wieder im Narrenkeller ins Urig gezogen ist
müssen wir nun wieder auf die neue Fasentkampagne warten..
Bleibt gesund & munter- bis ganz bald!
Bilder der Kampagne findet hier HIER.
🍈 PFLÜME-HOCH 🍈
